Acasă Autoutilitare Intrebari frecvente Despre noi Termeni si conditii Contactaţi-ne

Termeni si conditii

Autovehiculul este inchiriat conform termenilor si conditiilor A&G Intermed de pe ambele parti ale Contractului de Inchiriere. Clientul este rugat sa citeasca cu atentie Contractul de Inchiriere si sa confirme prin semnatura sa acordul de acceptare a clauzelor acestuia. A&G Intermed isi rezerva dreptul de a nu inchiria un autovehicul fara alte explicatii suplimentare. Clientul trebuie sa indeplineasca standardele, cerintele si calificarile A&G Intermed, adica varsta, adresa din Romania, forma de plata, permis auto si Carte de Identitate valabile.

 

1. Utilizarea autovehiculului

Pentru a nu pierde acoperirea riscurilor oferita de Polita de Asigurare, Clientul se obliga sa nu subinchirieze autovehiculul unei terte persoane si nici sa nu permita conducerea autovehiculului de catre altcineva decat persoanele mentionate in Contract si aprobate de Proprietar, pentru care poarta intreaga raspundere. De asemenea, Clientul se angajeaza sa nu foloseasca masina in urmatoarele scopuri:

a) Pentru a transporta calatori contra cost sau a participa la curse de masini;

b) Pentru a impinge sau remorca orice fel de vehicul sau remorca;

c) Nu va permite conducerea autovehiculului de catre persoane aflate in stare de ebrietate sau sub influenta drogurilor;

d) Pentru transport de bunuri in alte scopuri ilegale;

e) Nu va permite rularea autovehiculului in conditii de supraincarcare (de exemplu transportarea mai multor pasageri decat este specificat in talonul masinii sau incalcarea limitei de incarcare a autovehiculului specificat in talonul masinii);

f) Autovehiculul va fi condus doar de persoanele desemnate in Contract, dupa ce au primit aprobarea Proprietarului, in conditiile in care au cel putin 21 ani si detin un permis de conducere de cel putin un an;

g) Clientul se va asigura ca vehiculul ce constituie obiectul Contractului va fi inchis si incuiat cat timp nu este folosit si se obliga sa pastreze asupra sa  actele masinii ( talonul, asigurarea obligatorie si cheile autovehiculului), ce nu vor fi lasate in nici un caz in interiorul masinii. Orice abatere de la aceasta conditie, in sensul ca actele vor fi lasate in interiorul masinii, se considera a fi din vina Clientului si nu poate fi considerata o neglijenta, Clientul purtand intreaga raspundere pentru care i se va atrage raspunderea materiala sau penala dupa caz. De asemenea el va folosi sistemul anti-furt (alarma) oricand masina ramane parcata;

h) Clientului ii este interzis sa transfere, sa vanda, sa ipotecheze sau sa depuna drept gaj acest Contract, masina sau echipamentele si dotarile acesteia, sau sa intreprinda actiuni similare in detrimentul Proprietarului. Orice infractiune sau incalcare a acestor prevederi indreptateste Proprietarul sa solicite de urgenta returnarea masinii, si rezilierea Contractului.

 

2. Livrarea si returnarea autovehiculului

Clientul va constata impreuna cu agentul nostru faptul ca masina este curata si in stare buna de functionare. Se vor verifica toate cele cinci (5) cauciucuri ca neavand pana sau vreun alt defect, Clientul fiind obligat in eventualitatea producerii vreunei daune cauciucurilor (si capacelor) sau jantelor (in alte conditii decat cele normale de mers) sa le inlocuiasca pe cheltuiala sa cu unele de aceleasi dimensiuni, tip si acelasi grad de uzura. Clientul se obliga sa returneze autovehiculul impreuna cu actele, documentatia, accesoriile si echipamentele, in buna stare la locul si data convenite in Contractul de Inchiriere. La o intarziere mai mare de 3 ore fata de ora specificata in Contract, in cazul in care Clientul nu informeaza A&G Intermed prin telefon despre aceasa intarziere , se considera o abatere de la executarea contractului, iar firma noastra isi rezerva dreptul de a informa Politia despre disparitia bunului inchiriat.

Pretul contractului reprezinta tariful pentru un singur traseu dus-intors.

Incalcarea acestei prevederi, atrage dupa sine tarifare suplimentara, inclusiv pierderea garantiei.

Prin kilometri nelimitati se intelege transportul  pe un traseu dus-intors in limita a 3600 km. Diferenta de kilometri se taseaza cu zile suplimentare de inchiriere.

 

3. Inchirierea – Avans – Prelungire

Pretul inchirierii se stabileste in functie de tipul masinii, al asigurarii solicitate si al perioadei de timp, conform ofertei noastre. Indiferent de modalitatea de plata, costul total se achita in avans. In cazul platilor cash se calculeaza suma finala in LEI, la cursul official al BNR. Detinatorilor de card-uri acceptate ca instrumente de plata de catre firma noastra li se va bloca suma corespunzatoare inchirierii in LEI la un curs care sa acopere si comisionul bancar. In eventualitatea depasirii perioadei stabilite (numai cu acordul scris al Proprietarului), mentionam ca trebuie sa se plateasca integral Prelungirea Inchirierii, orice fel de avans nefiind suficient. In caz contrar, Clientul intra sub incidenta Codului Penal, pentru insusire ilegala de bunuri si abuz de incredere.

Perioada de inchiriere minima este de 1 zi (24 ore), prima ora care depaseste cele 24 ore este gratuita, peste o ora de intarziere se va taxa o zi la tariful standard.

 Inchirierile pentru minim o zi se fac numai pentru orasul Bucuresti, Judetul Ilfov si Judetul Prahova.

Pentru restul tarii minimum de zile de inchiriere este de doua zile.

In eventualitatea anularii unei rezervari platite in avans, politica firmei noastre este urmatoarea: razgandirea Clientului intr-un interval de timp mai mare de 24 de ore de la efectuarea rezervarii ii garanteaza acestuia recuperarea in proportie de 100% a avansului platit, mai putin comisioanele bancare (de tranzactionare). In clipa in care pana la preluarea efectiva a masinii sunt mai putin de 24 de ore, anularea rezervarii atrage dupa sine retinerea integral a platii efectuate (avansului platit). Clientul se angajeaza sa returneze masina agentului nostru la data si ora stabilite in Contractul de Inchiriere. Preluarea autovehiculului de catre agentul de inchiriere in locatia stabilita de comun acord implica incheierea definitiva a Contractului. Clientul este rugat sa precizeze in Contract sau agentului adresa sa completa intrucat va suporta orice fel de amenzi ce ne vor parveni prin posta pentru perioada in care a inchiriat masina. Returnarea autovehiculului nespalat si constatarea ulterioara a unor daune ce nu s-au putut vedea la preluarea masinii, atrage dupa sine responsabilitatea Clientului.

In cazul in care masina se preda mai devreme de catre Client, fata de perioada stipulata in Contractul de Inchiriere, Proprietarul nu are obligatia de restituire a niciunei diferente de bani.

4. Plati

Clientul se angajeaza sa plateasca Proprietarului, la cerere, urmatoarele:

a) O taxa pentru numarul de kilometri efectuati in perioada inchirierii (daca s-a optat pentru asa ceva), conform tarifelor corespunzatoare fiecarui tip de masina. Acest numar de kilometri va fi inregistrat conform contorului original al masinii, inscriindu-se pe Contract atat kilometri existenti la ridicare cat si cei indicati la returnarea autovehiculului.

b) O taxa aditionala pentru servicii inter-orase, in eventualitatea in care masina este returnata in alt loc decat cel stipulat in Contract, fara acordul Proprietarului. Taxa va consta fie intr-o suma globala conform unui tabel, fie intr-un pret al transferului dependent de numarul de kilometri dintre locatiile noastre si locul returnarii.

c) Pretul inchirierii, al Asigurarii Personale si al Asigurarii Totale (daca s-a optat pentru asa ceva), precum si taxele special cum sunt: Taxa de Aeroport, Taxa pentru sofer additional, Taxa pentru lanturi de zapada, totul conform tabelului nostrum ce prezinta oferta noastra.

d) Clientul este obligat sa constituie un depozit pentru buna executare a Contractului, in favoarea Proprietarului, denumit si depozit de Securitate, in functie de tipul masinii conform tabelului si este de acord, dupa caz, ca proprietarul sa se indestuleze si sa execute acest depozit in cazul producerii unor daune cauzate masinii din vina sa, eventuale accidente, sau in parcare, conform devizului constatator intocmit de service-ul auto. Aceasta suma va fi retinuta cash sau de pe card si returnata integral doar in contextul in care autovehiculul este returnat in aceleasi conditii in care a fost inchiriat.

e) Toate taxele directe si indirecte aferente platilor specificate in paragrafele a), b) si c).

f) Dupa solicitarea platii de catre firma noastra, transferul sumelor datorate, conform Contractului de Inchiriere, se va realiza in maxim 48 de ore. Nerespectarea acestui termen atat in ceea ce priveste pretul serviciilor cat si al taxelor recuperabile, va obliga Clientul sa plateasca o penalizare de 1% pentru fiecare zi de inchiriere. Daca Proprietarul este obligat sa astepte Clientul, atunci toate facturile scadente 

vor fi puse in asteptare (de plata). Ca penalitate, Clientul va plati o taxa de 20% din valoarea sumelor ramase de plata.

g) Toate amenzile si taxele generate de incalcarea Codului Rutier, de Parcare sau orice alte Legi, chiar daca acestea vor fi adresate Proprietarului, cu exceptia celor pentru care acesta din urma se face vinovat.

h) In cazul pierderii sau deteriorarii documentelor autovehiculului sau a cheilor acestuia se va percepe o taxa de 200 Euro.

i) Autovehiculul se livreaza/returneaza cu rezervorul gol in functie de nivelul indicatorului de pe bord, iar returnarea va fi in acelasi mod.

j) Exploziile de pneu, si deformarea jentilor, atrag dupa sine oprirea din garantie a contravalorii tarifului de achizitie plus montaj a acestora.

 

5. Asigurare

1. Clientul impreuna cu fiecare sofer aditional aprobat de Proprietar conform art.1 de mai sus, isi exprima acordul de a participa ca parte asigurata in cadrul unei Polite de Asigurare Auto, a carei copie este anexata actelor masinii si la dispozitia Clientului. Este vorba despre Asigurarea de Raspundere Civila (RCA) care acopera riscuri privind rani si daune suferite de o terta parte, conform legislatiei in vigoare din Romania.

2. Prin prezenta, Clientul isi exprima acordul privind aceasta Polita si totodata angajamentul ca a citit si respecta termenii si conditiile acesteia. Astfel, Clientul va face tot ceea ce este necesar pentru a proteja interesele Proprietarului si ale companiei sale de asigurari, in eventualitatea producerii unui accident pe perioada Contractului de Inchiriere:

a) Va anunta imediat Proprietarul, in acelasi timp cu Politia despre orice accident, furt, incendiu, fie ele cu sau fara raniri, in parcare, din vina sau nu a Clientului;

b) Va intocmi un raport care sa contina circumstantele, data, locul si ora accidentului, furtului, precum si numele si adresele martorilor, proprietarilor celorlalte autovehicule implicate, numerele acestora de inmatriculare, impreuna cu numele companiei de asigurari si numarul Politei RCA;

c) Va atasa la un astfel de raport, Procesul Verbal intocmit de Politie;

d) Sub nici o forma nu va discuta, negocia sau se va intelege cu partile implicate in accident.

3. Hainele sau alte articole transportate nu sunt acoperite de Polita de Asigurare.

4. Masina este asigurata doar pentru perioada de inchiriere inscrisa in Contract. Dupa expirarea acestuia, in lipsa unei prelungiri aprobate de Proprietar, Clientul devine singur si total responsabil de orice accident intamplat.

5. Compania noastra este absolvita de orice responsabilitate privind obiectele lasate sau uitate in masina, pe timpul inchirierii.

6. Daunele cauzate de utilizarea necorespunzatoare a autovehiculului sunt suportate de catre Client (conducerea pe drumuri accidentate etc).

7. In cazul in care Clientul a furnizat (in cunostinta de cauza) informatii false privind identitatea sa, adresa sau valabilitatea propriului permis de cinducere, Proprietarul este exonerat de orice responsabilitate privind tertele parti implicate. De asemenea Clientul nu e acoperit de Polita de Aigurare.

8. In scopul asigurarii unei acoperiri complete care sa conduca la despagubirea Proprietarului din partea Asiguratorului, in cazul disparitiei bunului, Clientul se obliga sa actioneze in solidar cu Proprietarul si sa puna la dispozitia acestuia toate documentele cerute de Asigurator, in vederea completarii dosarului si accesului la despagubiri.

 

DOCUMENTE CE TREBUIE OBTINUTE IN CAZ DE ACCIDENT, FURT SAU DAUNA:

1. PROCES VERBAL cu semnatura ofiterului de Politie care elibereaza documentul si stampila Sectiei de Politie, specificatia ca soferul se afla/nu se afla sub influenta alcoolului (in caz de accident), copie Asigurare RCA si Certificat de Inmatriculare pentru celalalt autovehicul implicat in accident.

2. AUTORIZATIA DE REPARARE cu semnatura ofiterului de Politie care elibereaza documentul, stampila Sectiei de Politie si ANEXA 2 (pentru Compania de Asigurari), in caz de dauna in parcare.

 

6. Intretinere si Reparatii

Uzura mecanica, in conditii normale, este in responsabilitatea Proprietarului. Orice defectiune a masinii, va fi raportata imediat si in eventualitatea in care autovehiculul va avea nevoie de reparatii, acestea se vor realiza de catre Client numai cu acordul scris al Proprietarului si conform indicatiilor acestuia. Factura, chitanta si descrierea reparatiei, impreuna cu componentele defecte, vor fi inmanate de catre Client, Propietarului.

 

7. Raspundere

a) Pana la predarea masinii conform semnatura de predare de catre client catre agentul de Inchirieri, Clientul este raspunzator in totalitate in cazul furtului autoturismului, iar acesta va fi obligat sa achite contravaloarea autoturismului conform facturii de achizitie a autoturismului. In caz de neplata in termen de 5 zile de la data consemnarii furtului, societatea A&G Intermed SRL isi rezerva dreptul de a actiona in instanta Clientul.

b) Clientul sau soferii aditionali aprobati de Proprietar raspund material sau penal pentru orice incalcare (in timpul conducerii masinii) a Legilor in vigoare din Romania.

c) In cazul in care destinatia finala difera fata de cea comunicata de catre client si stipulata in contractul de inchiriere, firma A&G Intermed SRL isi rezerva dreptul de a opri din garantie;

d) In caz de defectiune, in urma careia autoutilitara devine nefunctionala, firma A&G Intermed are obligatia de plata catre Client a diferentei de zile conform contract, inclusiv plata Garantiei in cazul in care autoutilitara nu a suferit pagube din pricina clientului, fara nici un fel de alte obligatii fata de client.

e) In caz de accident, Proprietarul nu are nici un fel de obligatie de orice natura fata de Client.

f) In caz de defectiune tehnica, Clientul are obligatia sa se deplaseze impreuna cu autoutilitara pana la cel mai apropiat service comunicat de Proprietar.In caz de abandonare, Proprietarul are dreptul de a retine Garantia.

 

8. Valabilitatea Contractului

In afara unei mentiuni scrise, nu este acceptata nici o modificare a perioadei de valabilitate sau a conditiilor contractuale.

 

9. Solutionarea conflictelor

Pentru orice fel de neintelegere in privinta Contractului, in limitele premise de legea autohtona:

-In eventualitatea in care Clientul este persoana fizica, Tribunalul va fi ales conform legislatiei locale;

-Clientul fiind persoana juridica, Tribunalul la care se vor solution eventualele conflicte va fi ales doar din perimetrul sediului declarat al firmei de inchiriere.

 

10. Clauze speciale

a) In cazul in care autovehiculul ce face obiectul prezentului Contract este victima unui furt si se constata de catre autoritatile competente ca UTILIZATORUL – CLIENT a facilitat infractiunea de furt total sau partial, atunci UTILIZATORUL – CLIENT se obliga, prin prezenta clauza sa plateasca imediat toate obligatiile contractuale ce revin din Contract si sa despagubeasca pe Proprietar pana la suma valorii totale a bunului inchiriat.

b) In aceasta situatie, constatandu-se de autoritatile competente ca UTILIZATORUL – CLIENT a fost complice la furtul autovehiculului, partile convin de comun acord ca aceasta situatie este asimilata unui imprumut pe care proprietarul l-a acordat UTILIZATORULUI – CLIENT  in momentul incredintarii si punerii la dispozitie a autovehiculului potrivit obiectului prezentului Contract, iar acesta din urma ( UTILIZATORUL) este obligat sa restituie acest imprumut.

 

11. Prezentul Contract constituie Titlu Executoriu fara a mai fi nevoie de obtinerea unei hotarari de Instanta, si poate fi investit cu formula executorie in fata organelor competente.

Da-ne un mesaj pe WhatsApp Suna-ne acum!